Vragen

Waar kan ik bloemen laten bezorgen?

Uw bestellingen bezorgen wij zelf in een breed bezorggebied. Voor bestellingen buiten ons eigen bezorggebied werken wij samen met onze collega-bloemisten van WY Bloemisten. Samen bezorgen zij uw bloemen door heel Nederland.

Bloemen bezorgen in het buitenland?

Dat kan natuurlijk ook, in onze winkel en via onze webshop

Vandaag bezorgen?

Omdat wij zo efficiënt en duurzaam mogelijk proberen te bezorgen, kan dat alleen wanneer wij uw bestelling op tijd binnen krijgen.

Op dinsdag tot en met vrijdag kunt u bestellen tot 11:00 uur voor bezorging op dezelfde dag. Op zaterdag tot 09:00 uur.

Wegens omstandigheden, zoals drukte of feestdagen, kan onze bezorgtijd worden aangepast.

Het eerste bezorgmoment staat vermeld in de winkelwagen van de webshop.

Op zon- en feestdagen leveren wij niet (m.u.v. moederdag).

Bezorgkosten

Natuurlijk! Hier is een verfijnde versie van de tekst:

Bezorgkosten in Nederland variëren afhankelijk van de locatie: €4,95 in Beek, €5,95 in de omgeving van Beek, en €6,95 voor de rest van Nederland.
Buitenlandse bezorgkosten verschillen per bestemming en worden weergegeven tijdens het plaatsen van uw bestelling.

De bezorgkosten worden bij elke order afzonderlijk berekend, ook wanneer u meerdere bestellingen plaatst die naar hetzelfde adres worden verzonden.

 

Wanneer worden de bloemen bezorgd?

Uw bestelling wordt tussen 9:00 en 19:00 uur bezorgd, meestal in de ochtend. U kunt geen specifiek bezorgtijdstip aangeven.

Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan proberen wij de bloemen bij de buren af te geven. Lukt dat niet, dan verzoeken wij de ontvanger contact met ons op te nemen. We laten altijd een briefje achter.

Geef uw bestelling alstublieft tijdig door.

Hoe kan ik bestellen?

Als u bloemen wilt laten bezorgen, kunt u dat alleen via onze webshop of in onze winkel doen. Telefonisch of via e-mail nemen wij alleen afhaalbestellingen aan.

Hoe kan ik betalen?

In onze webshop kunt u betalen via iDEAL en PayPal. Wij werken niet met betaalverzoeken of Tikkie.

Na verwerking van uw bestelling ontvangt u een factuur.

Order wijzigen

Neem zo snel mogelijk contact met ons op.

Hoe verzorg ik de bloemen het beste?

Om zo lang mogelijk van uw boeket te genieten, adviseren wij u om na ontvangst de verpakking te verwijderen, de bloemen met een scherp mes schuin af te snijden en direct in een schone vaas met lauw warm water te zetten.

Na een paar dagen de vaas opnieuw schoonmaken, vullen met water en de bloemen opnieuw snijden.

Wat te doen bij een klacht?

Wij werken met dagverse bloemen. Helaas kan het wel eens gebeuren dat de kwaliteit niet aan uw verwachtingen voldoet.

Deze kwaliteit is alleen met het blote oog te beoordelen. Daarom nemen wij geen klachten in behandeling via telefoon, foto of e-mail.

Kom binnen 6 dagen na aankoop terug met de bloemen, en wij lossen het altijd op.

 

 

Andere vraag? (bloemen bestellen?  gebruik onze webshop of kom langs in onze winkel)